Workshop "Beter en sneller resultaat met klantsegmentatie"

Hoe is het mogelijk dat 20% van de incassoklanten 80% van ons incassowerk in beslag neemt? We hebben te maken met huurders die keer op keer beterschap beloven.
Ook hulpverleners lijken vaak ten koste van alles een ontruiming te willen voorkomen. Toch bereiken we niet altijd goede resultaten met een harde opstelling. Soms is het verstandig om in ons incassowerk de ene keer de focus te leggen op de financiën en de andere keer weer op het gedrag van onze klanten. Maar hoe bepalen we dat?

In deze workshop krijg je inzicht hoe je met klantsegmentatie de huurders het beste kunt helpen en beïnvloeden. Bovendien helpt klantsegmentatie ons om een betere en effectievere samenwerking met hulpverleners te verkrijgen.
 
In deze workshop passeren de volgende zaken de revue:
  • De oorzaken van betalingsachterstanden
  • Onderscheid kunnen maken tussen diverse klanttypen
  • Klantsegmentatie in relatie tot (schuld)hulpverlening
  • Plan van aanpak ten behoeve van effectieve huurincasso
  • Uitwerken van (ingebrachte) casussen*

* Heb je zelf een passende casus die je wilt bespreken tijdens onze workshop?
Dat kan! Voeg je casus toe als bijlage bij je aanmelding. 


De workshop vindt plaats in ons pand aan de Hardwareweg 1 in Amersfoort. 
Je bent welkom van
 
13.00 uur tot 16.00 uur inclusief aansluitende netwerkborrel.

Deze workshop kunnen wij aanbieden voor € 69,- per persoon.

De workshop wordt georganiseerd in samenwerking met Martin Blok, communicatietrainer met jarenlange ervaring in huurincasso.

MELD JE HIER AAN VOOR DE WORKSHOP

 

Hardwareweg 1, Amersfoort

Martin Blok

24-05-2018 13:00

Nee