Iedere dag opnieuw doen we bij Jongerius Gerechtsdeurwaarders ons uiterste best om het werk zo goed mogelijk uit te voeren. Dagelijks wordt ook bekeken hoe we u beter van dienst kunnen zijn. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze werkwijze of één van onze medewerkers. Neem telefonisch contact met ons op, zodat we het probleem direct kunnen oplossen.
Probleem niet opgelost?
Zijn we er samen niet uitgekomen, dan kunt u uw klacht indienen door een e-mail naar ons te sturen. Na verzending ontvangt u binnen 2 werkdagen een bevestiging hiervan.
Behandeling van uw klacht.
U ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een schriftelijke reactie. Mocht ons dit niet lukken, dan ontvangt u tijdig een bericht waarin u leest wanneer u uiterlijk reactie kunt verwachten.
Bent u het niet eens met onze reactie?
Het kan natuurlijk zijn dat u het niet eens bent met ons antwoord. Dan kunt u uw klacht indienen bij de Kamer voor Gerechtsdeurwaarders in Amsterdam. Voor meer informatie gaat u naar KBvG.nl